maandag 10 maart 2014

Optreden: Heerlense Ondernemers, 24 februari 2014. Locatie: Wealer, Audi-dealer, Heerlen.


Op initiatief van Ruud Ruijl van Creditz was een gezelschap van 50 Heerlense ondernemers vandaag op stap om zich te laten inspireren. Omdat de dag eindigde bij Wealer, de Audi-dealer kozen we voor het profiel van Lid van de Raad van Bestuur van Audi.



Na afloop van mijn speech  mocht ik een Audi uitzoeken. Ik koos voor deze zilverkleurige cabrio. Pas toen ik naar huis reed, realiseerde ik mij twee dingen. Eén: Dat dit een beetje een sigaar uit eigen doos was, aangezien ik immers tot de directie van Audi behoorde. Was ik er toch weer ingetuind. Die verdomde Hollanders ook!


Twee: Ik had geen rijbewijs. Wat me weer deed denken aan de begintijd van mijn carrière, toen ik even zo hot was dat omroepen mij opbelden met voorstellen. (O, how time flies!) Eén telefoontje kwam van de NCRV. Of ik interesse had om het programma 'Taxi' te presenteren? Natuurlijk! zei ik. Leuk! We babbelden tien minuten verder. Toen zei ik: "O wacht, er is één ding -ik heb geen rijbewijs." Geen rijbewijs hebben komt altijd slecht uit. Maar goed, daar was Eindhoven al. Ik trapte het gas nog wat harder in, en was al spoedig weer in Warmond.

Geen opmerkingen: