donderdag 12 september 2013

Optreden: VPO (Verzekerings Platform Overheden, 12 september 2013. Locatie: Grace Kelly, Amsterdam-Volendam.






In Volendam ging ik aan boord van de 'Grace Kelly'. Al spoedig voeren we weg. Hoe mooi Nederland kan zijn...



Maar altijd als er iets moois te zien is, moet deze Duitser het verknallen met zijn oersaaie betoog...



Dat iedereen ook vandaag weer moeiteloos weet te vervelen. Na de inleiding is het echter weer ouderwets lachen.


En al spoedig varen we, bij schitterend weer, terug naar Amsterdam.




Ondertussen, in de 'Grimaldi Suite' van de 'Grace Kelly', na het optreden: Zo smaakt succes! Naar meer!

Oordeel van de opdrachtgever: "Ik denk dat ik namens alle aanwezigen spreek als ik zeg dat we hebben genoten van Pieter's geweldige verhaal! Zeer veel positieve reacties gehad! Ik had hem een aantal jaren geleden gezien tijdens een diner van De Rotterdamsche Assurantie Bank SociĆ«teit (RABS) en was toen zo onder de indruk dat ik dacht: als de kans zich voordoet, nodig ik hem uit voor de VPO. Prachtig om te zien hoe iedereen weer in de in perfect Duits uitgesproken inleiding tuinde. Pieter heeft de verwachting volledig waargemaakt!"

Henk Boender, Ingenieursbureau Gemeentewerken Rotterdam.

Geen opmerkingen: