donderdag 15 november 2012

Optreden: Ministerie van Financiën, 15 november 2012. Locatie: Theater Diligentia.




Op 15 november hield het Ministerie van Financiën in Diligentia in Den Haag een congres ter gelegenheid van het 75-jarig jubileum van de directie Begrotingzaken van het Ministerie van Financiën: "De toekomst van de financiële functie van het Rijk."


 

Daar kon ik als staatssecretaris van het Duitse Ministerie van Financiën natuurlijk niet ontbreken, zeker niet gezien het feit dat ik een duidelijke visie heb over de toekomstige ontwikkeling van de financiën van Duitsland en Nederland in het algemeen en die van de euro in het bijzonder.


Ik had het zo naar m'n zin met mijn euro-verhaal, dat het me bijna speet me bijna te moeten mededelen dat ik niet was wie ik voor gaf te zijn. Ik ben maar Pieter de Rijk, cabaretier.


Maar het was een heerlijk optreden. En hartelijk dank voor de schitterende bloemen!

Geen opmerkingen: